Home Novel Cinta ENCIK KEMBAR JATUH CINTA
ENCIK KEMBAR JATUH CINTA
Aira eddy
14/10/2015 15:38:20
265,141
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Senarai Bab
Bab 44

BAB 44


“Minum ni”

Arah Tengku Zalifseraya menghulur susu yang di buat tadi pada isterinya yang sedang menonton TVdi atas sofa. Didi memandang suaminya. Cawan masih belum diambil.

“Tak nak lah! bauje dah tau tak sedap.”

Balas Didi.Matanya dihalakan semula di hadapan TV. Tengku Zalif mengambil alat kawalanjauh. TV dimatikan. Senang! Habis cerita.

“Minum jelah, namapun susu ubat. Susu ni bagus tau. Kalau anak tu keluar nanti, muka handsomemacam aku, cantik macam Nora Danish. Aku tak nak anak tu kecut macam muka kau”

Balas Tengku Zalifselamba. Didi dah mengandung masih lagi disakat.

“Tak nak..taknak.. tak nak.. Makin awak cakap kasar-kasar macam ni, jangan harap saya nakminum. Pergi suruh Nora Danish minum sana!”

Rajuk DidiKhalisha. Kaki mula melangkah ke atas katil. Muka di tutup guna selimut. Padan mukakau Zalif!

“Alah kau ni, akugurau-gurau je, ye nanti anak yang keluar cantik macam kau, handsome macamaku.”

Pujuk TengkuZalif. Didi sudah membuka selimut.

“Ikut saya cakap,isteriku yang cantik, nah minum susu ni,”

Balas Didi yangsudah meyandarkan diri dibelakang katil. Tengku Zalif nak tergelak denganpermintaan Didi.

“Baiklah isterikuyang cantik, manis, terjongket bibir. Pipi senget sebelah….”

“Hah! Tak nakminum. Pergilah minum sorang!”

Rajuk Didi lagi.Suka hati je si Zalif nak cakap pipi bini dia senget sebelah. Tengku Zalifketawa terbahak-bahak. Kaki kembali merapati isterinya.

“Ehem..ehem… Youare my happy pills Didi Khalisha. I love you…”

Terperanjat Didimendengar ucapan kali pertama yang keluar dari mulut Tengku Zalif. Selimutdibuka semula. Macam tak percaya dengan kata-kata suaminya. Air yang dibawaTengku Zalif di minum laju oleh Didi.

“Ok habis dah? Dahkau tak yah nak berakasia sangat. Tu dialog supaya kau minum susu ni. Dah jomtidur”

Didi Khalishamelopong. Tengku Zalif sudah merebahkan diri di sebelah isterinya.

“Hish! Jahat!”

Marah Didi lagi.Sentap! Tengku Zalif tergelak. Perlahan tubuh Didi di bawa ke pelukannya.

‘Betul lah. Apayang tipunya. Aku sayang kau’

Bisik hati TengkuZalif.



*Sila dapatkan Novel ini dipasaran. Thank you

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.