Daftar   |      Log Masuk   |   Terlupa password
Home Novelet Cinta HIKAYAT JEJAKA SEKOLAH
HIKAYAT JEJAKA SEKOLAH
miss comot
22/5/2018 23:07:45
2,285
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Bab 15
                                         seminggu  kemudian ......assalammualaikum.......awak jom keluar jalan-jalan ......ok ....bye   




                      " hai manis nak keluar dengan abang tak....' mia mula rasa tidak selesa apabila sekumpulan remaja lelaki menegurnya sebegitu dia mencari hafiz tetapi tidak pula dia nampak kelibat jejakanya itu " tak payah kacaulah...nanti saya jerit baru tahu ..." amaran yang di berikan oleh mia hanya menjadi bahan gelakkan mereka " minah ni jual mahal la...ni yang aku suka geng bantai dia ...mereka mengambil mia dan menekup muka mia dengan sehelai tuala ...beberapa minit selepas itu mia pengsan......................mana mia ni... tadi kata nak pergi tandas dah la...aku tengok tandas kat sini sunyi jangan...jangan...tak mungkinlah mia kena culik aduh macam mana ni....hafiz cuba menelefon mia tetapi tidakdijawab tiba-tiba kali keempat telefon baru dijawab " assalamualaikum...mia awak kat kat mana puas saya cari awak...awak kata    nak pergi tandas je...." suara yang sangat hafiz kenali menjawab " la...ni awek kau ke bro sorry la...kita orang dah kebas dulu jangan risau kita orang takkan apa-apakan dia cuma main dengan dia je" hafiz menenking " woi iqwan jangan apa-apakan mia kalau tak aku bunuh kau  !!! "  hanya kedengaran suara mia yang menjerit-jerit minta tidak diikat di atas katil' " tak pe aku bagi kau location kalau kau lambat nampaknya jadi habuan la...budak comel ni hahahahahahahaha"

  hafiz segera ke balai polis nasib baik dia sembat merakam perbualannya dengan iqwan tadi ....iqwan baru menghantar location mia kini di dalam genggaman iqwan.pihak polis membawa  hafiz ke lokasi yang diberikan oleh iqwan ...rupa-rupanya kawasan itu di rumah lama ....yang terbiar di dalam semak " kami pihak polis ...anda telah di kepung bersambung

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.